Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hvor lang tid tok det fra h*n slapp seg første gangen til h*n gikk ordentlig? Min lille skatt på 10 mnd og noen dager har begynt å gå litt. Han slipper bordet og går til meg... Går mellom meg og Pappaen og gikk over hele stuegulvet i dag,, Så det jeg lurer på er hvor lenge kan jeg forvente at han er på dette stadiet liksom...? Nå vil jeg bare nevne, før noen sier noe, at jeg har ikke oppfordret gåingen. Synes egentlig det er alt for tidlig, men når han begynner med det selv, regner jeg med han er klar for det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Min lille tuppe går ikke enda, og er 16 mnd... =) Så flink gutt du har! =)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Min første reiste seg da han var 7 mnd og gikk litt før han var 10 mnd.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Tok sine første skritt da hun var 10 1/2 mnd, gikk ordentlig innen ett årsdagen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Gutten min slapp seg og gikk rundt 9,5 mnd. Men han hadde null kontroll, han gikk bare i rett linje,og hvis noe lå i veien snublet han og falt. Han gikk litt mer kontrollert fra 11mnd:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Min reiste seg også når han var 7 mnd... Når du sier gikk, mener du slik som jeg beskriver eller typen gå alene masse liksom? (Dårlig forklart, men du skjønner sikkert)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Trollet mitt stod med støtte fra han var 9 måneder, gikk rundt møbler osv fra han var 11 måneder, slapp seg første gang da han var 13,5 månder, og gikk fint et par uker senere.. 2 måneder senere løp han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå