Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 jeg hadde eggløsning forrige helg.. Når kan jeg teste da? Aner ikke når jeg skal ha mensen igjen da syklusen min er forskjellig fra gang til gang..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 I en normal syklus kommer el 14 dager før mensen. Så hadde testet neste helg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for svar:) Kanskje du vet om det er for tidlig med symtomer også? jeg har hatt mensmurringer, stikkinger og vært litt uvell hele denne uka.. Kan det kanskje skje noe? Eller er det altfor tidlig å mærke noe?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Er det noe jeg vet så er det at håpet kan fremkalle en hel bok av symptomer. Når en prøver og går og tenker å det, teller dager og kjenner etter på kroppen så finnes det ingen grenser for hva man kan finne av plager plutselig. En uke er litt tidlig for at kroppen skal begynne å klage, men jeg begynte å merke det på kroppen 2 uker etter el. Da ble jeg så sur atte, og det er mitt sikreste symptom.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hadde også EL forrige helg. Laget en annen tråd om det samme i sted Jeg har ingen symptomer så langt.. Men tidlig enda kanskje? Lykke til!!! Vi får kanskje termin samtidig vi da hehe
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 hehe, håper da virkelig det! Men mensmurringer og stikkinger går vell ikke ann å innbille seg? Heller ikke supevonde brystvorter:p Men det skal sies at jeg tok sprøyte i magen for å få fart på eggløsninga denne gangen. ( har pcos og har prøvd på spiren i over to år) Så kan jo hende det er den som gjør at jeg har disse "plagene" ? Håper hååååper det er en spire denne gangen! Kommer til å bli ekstra skuffa denne gangen siden jeg tillogmed har tatt sprøyte liksom..:s huff... Kanskje vi kan meldes litt vi da? Teste samtidig også kanskje? hihi..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er hi forresten.. Men det skjønte dere sikkert..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg får ikke sendt deg pm. Det kommer opp at du enten har blokkert meg, eller har full postkasse?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg logger av nå. Så prøver å sende deg en pm i løpet av helga Men ang. symptomene dine. Så er det godt mulig at du er gravid Men bivirkningene er vel de samme som ved graviditet? Forrige gang jeg gikk på pergo, så hadde jeg veldig ømme brystvorter. Og litt andre symptomer. Men var desverre ikke gravid. Men jeg tror du er gravid denne gangen Krysser fingrene for deg
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Hmm, blokkert har jeg iallefall ikke gjort..:s Skal prøve å slette unna noen brev å se om det hjelper! ) Ha en fin fredagskveld da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå