Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Kan dere ikke heller diskutere de som er flinke? Det er ungdommer det er snakk om.... Og vi skal liksom lære ungene våre at de ikke skal mobbe... Start med dere selv! Det er trist at det lages tråder her inne hvor den og den ikke bør gå videre. De er kjempe flinke! Og noen av de er bare 16 år.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 De er med i en talentkonkurranse så de er nok klar over at det alltid vil være noen som er bedre enn andre og at ikke de alle kommer til å vinne. Men det går an å diskutere med respekt for menneskene det er snakk om, det er jeg enig i
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Spar meg.. De vet hva de går til når de melder seg på et sånt konsept..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, jeg er helt enig i at de vet hva de går til. Men uansett så blir det litt feil av mødre å sitte å kritisere ungdommer, for at de ikke er flinke nok. Det er bedre å komme med konstruktiv kritikk. Ikke at "hvis xx ikke går ut, så vet ikke jeg..." Så klart skal man diskutere deltakerne. Men KONSTRUKTIVT HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Disse mødrene har sikkert såvidt bikket 18 sjøl. Derav aggresjonen i utspillene, og mangelen på konstruktivitet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Man må få lov til å si hvem man synes er flink og ikke. Når de er med i en talentkonkurranse, så må de tåle kritikk. Hvis ikke så bør de ikke melde seg på en slik konkurranse. De jeg synes er flinke er: Mo og AnnSofi Midt på: Eivind, Atle, Marthe, Post 4 Dårlig: Sofie, Tanita, jentegruppa, Hans, "Han med brillene".
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Er ikke bare ungdommer der!! Husk at det finnes mødre som også er "ungdom" og unge
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har ikke sagt at man ikke skal kunne diskutere deltakerene. Men man kan gi konstruktiv tilbakemelding. Jeg syns f.eks at Sofie hadde feil sang i dag. Den passet ikke til stemmen hennes. Men hun er flink De er alle flinke, det er bare noen som er litt bedre enn andre HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Ja, er enig at kritikken bør være konstruktiv. Men selv om de fleste liker stemmen til Annsofi, så er det noen som ikke liker hennes stemme. Jeg synes ho er flink, men alle har ikke lik mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå