Gå til innhold

Hva skal jeg si om kjærestens forhold til eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min hadde et forhold (kun seksuelt) til ei dame i over 2 år. De var begge enige om at de ikke skulle bli seriøse, men så fikk hun følelser for han. Da avsluttet han forholdet til henne og sa at de kunne godt være kompiser, noe hun tok fryktelig tungt.

Vi har samme vennekrets og treffes inn i mellom. Har av og til reagert på at de snakker mye sammen og har spurt han om han har noe kontakt med henne utenom når de treffes tilfeldig. Det nektet han på.

I går kveld ringte tlf hans og han gikk inn på kjøkkenet for å snakke. Jeg (min sniiiik), lyttet på samtalen..Ups.

Hørte at han da sa følgende "Nei, vi er over for lenge siden XXX (hennes navn) og jeg har gått videre. Vi kan godt ha kontakt, for jeg synes du er ei trivelig jente, men noe mer blir det ikke."

Så sa hun sikkert noe i telefonen og han svarte. "Greit, om du ikke kan ha et vennskaplig forhold til meg får det bare være, jeg elsker XXX (mitt navn) og det er henne jeg vil være sammen med, det får du bare finne deg i".

Jeg ble jo på en måte glad for det han sa, men likevel så synes jeg det er litt ekkelt at han faktisk ønsker å være venn med henne når hun tydeligvis ønsker noe mer.

Skal jeg bare la det ligge? Og tro på at han elsker meg og ikke kommer til å finne på noe tull med henne? Eller kan jeg forlange at de skal ha null kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det virker som du kan være helt trygg på kjæresten din, og synes ikke du skal forlange noe av han jeg. Han har bestemt seg for deg, så stol på han!

Skrevet

Hallo i luken SJERP DEG!!!!!!! Selvfølgelig skal du la det ligge! Om du begynner å krangle eller kreve det ene og det andre pga dette så er du gal!!

Skrevet

Herregud..

Jeg leser over mitt eget innlegg og innser hvor urimelig jeg er! Klert jeg ikke skal krangle på dette, han elsker meg jo! :-)

Ahh..godt med en solid reality check ;-)

Skrevet

ja, du er kjempe heldig som har en mann som sier i fra så klart og tydelig som han gjør. Det er mange menn som ikke takler slike situasjoner og derfor er litt tvetydige mot damer.

Skrevet

Tror ikke du har noe å bekymre deg over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...