Gå til innhold

Noen her som har vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å fått vaskjehjelp her... men dere som har, hvor mye betaler dere og hva gjør de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det og vasker 1 gang i uka. 1000 kr mnd null skatt rett i lomma.

Skrevet

Eg og. Kommer hver fredag 2 stk vasker 1 time, 250 kr

ELSKER vaskefolkene mine :)

Skrevet

Vi fikk det i sommer, og anbefaler alle vennene mine til det samme! Vi har et bedre liv, rett og slett. Ingen krangler om husvask, og det er så deilig å komme hjem, kose seg meg middagslagning og spille spill, leke, gå turer med barna uten å måtte støvsuge eller vaske do. Deilig!

Vi har stort hus, med fire bad (ett til "hovedsoverommet) ett gjestebad, stort vaskerom med bad i tilegg, og et bad til de resterende soverommene. Og tre etg. Så det tar litt tid, hun bruker 5 timer, men jobber non-stop selv om jeg ber henne ta pauser..

I gang/hallen rydder hun sko, jakker osv, støvsuger og vasker gulv, rister matte.

PÅ stuen rydder hun leker, bretter pledd i sofaen, retter puter osv, tørker støv av vindskarmer, tar vinduene innvendig etter behov, rydder i aviser og smårot, støvsuger og vasker gulv.

På soverommene tørker hun støv, rer senger (vi bytter selv), støvsuger og vasker

Kjøkkenet tar hun alle benkeplater og bordet, tørker støv, støvsuger og vasker.

Badene er det beste! Føler jeg går inn på et hotelrom istede for mitt eget hjem. Vakser badekar, dusj, vaskene, speil, vasker gulv, tar sluket osvosv.

Gjesterom og ekstra stue vi ikke bruker tar hun annenhver uke.

I tilegg bærer hun ut søppel, og etterlater vaskerommet strøkent.

Hun får 100 kr timen, men vi vil ha henne hvit, så jobber med saken. Da vil vi betale 130. Verdt hver eneste 50-øring!

Skrevet

Høres fantastisk ut! Det tenker jeg også, skal bli deilig å få mer tid med barna og slippe å tenke på at en skulle gjort ditt og datt. Hun vi kanskje skal bruke skal ha 150 kr i timen. Tror det vil bli verdt hver krone!

Skrevet

420.- for tre timer annehver uke.

Skrevet

Hvor bor du HI??

Min vaskehjelp har ledig tid:):)

Skrevet

100 kr timen?!? Polakk eller? Jeg gir vaskehjelpen min 150 kr timen. Hun vasker 3-4 timer hver uke :)

Skrevet

Litauen. Hun bestemte selv prisen. Skal ansette henne, og da får hun som sagt 130. Men hun kan godt gå opp i pris for min del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...