Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Teknisk sett finner jeg mange sprinkelsenger, men ingen som faller helt i smak. Hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Med hva? Hvor lett er det å like en sprinkelseng da. Tror ikke jeg har likt noen av de jeg har hatt til ungene. Stygt møbel, helt nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hva med junosengen eller leandersengen da ??? Vanlige grindsenger er jo så godt som like, bare ulik farge. HVA er du ute etter egentlig ?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Ønsker en stilren seng, er egentlig kun det. Men den må også falle i smak. Å smaken er som baken. Tenkte først å legge lite penger i det, men jeg tror ikke det går, for da blir det en seng jeg vill syntes ikek ser ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Kjøp en helt ok seng, deretter henger du opp en koselig sengehimmel og sprinkelbeskytter på, slik at det straks blir mer stilig. Sprinkelbeskyttere får du i alle prisklasser, vår kostet en slikk og ingenting på IKEA men min søster kjøpte en til nesten 1000 kr. Smaken er som baken. Men sprinkelseng er sprinkelseng uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå