Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Savannah? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et taper-navn. Dessverre...

Skrevet

Fælt! På linje med Sienna, Michelle, Vanessa, Jessica og andre tullenavn fra O`Store Amerika

Skrevet

Ufattelig harry og white trash. Forøvrig er det navnet på et sted i USA, samt en gammel såpeopera.

Skrevet

Liker navnet veldig!

Hadde lyst å ha det navnet til vesla, men ble nedstemt ;)

Skrevet

På et barn? Forferdelig.

Men byen er et deilig sted, da.

Skrevet

Åhh ja, jeg husker Savannah! Med Reese, Peyton og Lane. Hadde nesten glemt den:-)

Skrevet

Synes ikke det er et pent navn.

Skrevet

Jeg digget Savannah! :) Peyton het hun ja, husker jeg syntes hun var så pen! :D

Skrevet

Var det hun med det røde håret?

Husker jeg likte hun med krøllene (Lane?) best og at han George (?) som knullet alle var så utrolig kjekk. Lurer på om det er han samme som er med i CSI?

Det var tider da Tv2 var "Seriemester", hehe:-)!

21:05

Skrevet

Ville nok ikke tatt deg seriøst dersom jeg møtte deg i "real life".

Skikkelig harry navn.

Skrevet

Byen er fantastisk, men synes ikke det passer som navn på et norsk barn.

Skrevet

Ja, det er mulig hun hadde rødt hår, hun var ihvertfall pen! :)

Jøss, så mange navn du husker! Husker han som er med i CSI ja, var dødsforelska i han den gangen;)) Savner disse gamle seriene altså, for å ikke snakke om Silke!

Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg vil kalle mitt barn det, bare nysgjerrig på hva folk flest synes om navnet, da jeg har 2 (!) naboer med døtre som heter Savannah.

Skrevet

Jeg syns det er flott. Rett og slett kjempefint.

Skrevet

Gå heller for Oslo, ....eller Stavanger om det er navn på S du liker.

Skrevet

jeg liker det jeg :) Men forstår jo at det er mange som mener det motsatte (deriblandt min mann). så vår fremtidige datter ( om vi får en) må nok nøye seg med Maren, eller til nød (hvis jeg får smisket nok med gubben) Maren Sienna.

Jeg liker globale navn, altså navn som kan brukes lettvint på mange språk og i mange land. Har selv et über norsk navn, og hver gang jeg møter noen som ikke snakker norsk (tilogmed svenske) så blir det meget vanskelig for dem å uttale det... Det virker kanskje trivielt, men det er for meg fryktelig slitsomt!

Skrevet

Bedre enn Helga, Anne, Mia, Laila, Elisabeth etc.etc

Skrevet

Det popper opp når man begynner å mimre:-) Ja, de var kjempe pene alle sammen, ettersom jeg kan huske.

Silke gikk på Tv2 Zebra her for litt siden, men det var liksom ikke helt det samme. Angret litt på at jeg så det igjen...

Husker også Sledgehammer. Det var stas! *hihi*

21:05

Skrevet

Sledgehammer så jeg aldri:) Nei, man burde vel ikke se igjen gamle serier, Savannah hadde sikkert blitt litt av en skuff nå også. Alle hadde sikkert puddelfrisyrer og skulderputer, helt uten at vi la merke til det da;) hihi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...