trillemamma Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Finnes det ikke automatisk tastelås på denne telefonen? SE. har skjemt meg bort, så jeg glemmer stadig vekk å slå på tastelåsen, til gubben sin store fortvilelse. Jeg ringer jo stadig vekk til han uten å vite det....
trillemamma Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2010 Glemte en ting. Når jeg slår på telefonen kommer det hele tre velkomstlyder. Det må jo være mulig å få de vekk.
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 kan ikke svare deg exakt men htc desire har automatisk tastelås merkelig om ikke din og har
trillemamma Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2010 Det har du rett i. Hvordan slår du på tastelåsen din?
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg trykker òppå` tlf for å slå på tastelåsen, men viss jeg bare lar den ligge litt slår den seg på av seg selv. Prøv å gå inn på innstillinger så på sikkerhet se der om du har en post for tastelås
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå