Gå til innhold

Stress å gi MME?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at det er kun dere som ammer som sier at det er sykt stress å måtte gi mme til ungen - vaske flasker og koke osv?

Skjønner dere ikke at vi som gir mme bruker kort tid på dette + vi har noen gode triks for at det ikke skal være noe tungvint?

Det er fordeler og ulemper med alt.

Dritei av å høre at det er jo så stress! Faktisk har det aldri vært noe stress og jeg er glad til at jeg slipper spreng, pumping, biting, avvenning og at ungen blir avhengig kun av meg og istedet for å kunne bli matet av begge foreldrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vaske og koke noen flasker hver dag er vel det minste stresset med å ha en baby? Det tar da ikke mange minutter.

Men jeg er litt sosete og litt impulsiv av meg, og dette hadde tatt (litt for lang?) tid før jeg hadde husket å hatt med meg alt jeg trengte, planlagt nøye nok til at jeg alltid hadde hatt med meg nok mat til ungen :-S

Skrevet

Jeg ble mye mer sliten og stressa av å amme enn å gi mme.. Med vonde pupper og en unge som var helt vill etter puppen (da mener jeg at hun skulle ha konstant!), samt at hun fikk vondt i magen/ble urolig (ennå jeg passet på kostholdet), så var det en lettelse da jeg gikk over til mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...