Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Fint! Jeg syns både rosa og blått er veldig fint å kombinere med brunt
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 FIIIIIINT! Jeg kommer til å gå for det hvis magen min er en jente denne gangen!
ungmortil3 Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Lys rosa og brunt er kjempefint sammen, tenker det kommer til å bli rå fint .
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Både lyseblått og rosa er nyyyydelig i brun vogn. Derfor valgte jeg brun vogn selv
Ziz Skrevet 16. oktober 2010 #8 Skrevet 16. oktober 2010 Enig med de over Både rosa og blått er kjempefint sammen med brunt
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. oktober 2010 #9 Skrevet 17. oktober 2010 Vi hadde brun bag og rosa pose. Var super stolt der jeg gikk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå