*septemberbaby* Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Vi sitter og diskuterer valg av faddere... kom frem til vi vil ha 2 eller 3... broren hannes er er bestemt skal være den ene... så skal jeg velge en fra "min side". jeg er enebarn og ikke spesielt nærme noen av mine søskenbarn, så jeg synes valget er vanskelig... Har tenkt på ene onkelen min, da jeg er veldig glad i han og har en god og spesiell tid med han når jeg var liten.. men han er fadder på meg og.. er det rart og velge han da?`han er jo over 50 år og, så er han liksom for gammel og velge...? har hørt om mange som har velgt en av foreldra sine som fadder så da er det vel greit? har en nærme venninnde jeg og kunne valgt, men hun bor ikke her, vi har kun vært venner 2 år.. og jeg er litt redd for om 5-10 år kansje vi har sklidd fra hverandre? en evt. 3 dje fadder lurer vi på å ta en felles venn..... noen som har noen lure råd til meg? synes det er vanskelig å velge for meg når jeg ikke har noen selvskrevne faddere...
Alvefjeset Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Tror det viktigste er å følge magefølelsen! (Selv har vi både 5 og 6 faddere til våre barn.) Om du har en nær venninne, så velg henne. Ikke bekymre deg for at dere skal miste kontakten! Og om du velger din onkel, så er vel det utrolig hyggelig! Synes det hørtes veldig morsomt ut, å ha en fadder til barnet sitt, som også var din egen.Betyr vel at det er et godt menneske med masse positivt å tilføre familien! Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå