Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Vi bor i borettslag. En nabo har en unge som gråter om natta.Ikke en liten baby, men en unge på rundt året som sliter med vondter om natta. En nabo driver og dundrer på døra til disse som har barn som gråter og sender klager til styret og barnevernet fordi det er plagsomt. Kunne du funnet på å gjøre det samme?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Uff stakkars unge og foreldre! Slikt må man dessverre bare regne med når man bor i blokk.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Eh, NEI! Tipper de sliter nok med barnet sitt som gråter, om ikke naboene skal begynne å klage på ett problem de mest sannsynlig ikke finner ut av.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Selvfølgelig ville jeg ikke det. Hadde noen gjort det mot oss hadde jeg anmeldt de.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 velger man å bo i blokk kan man ikke klage på at man blir forstyrra tidvis...da må man heller velge å bo anderledes da. blir litt som når de som bruker kollektivtrafikk klager på at andre også gjør det
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Ikke sant? Dessuten vekker hun alle oss andre med at hun dundrer på døra deres ...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, absolutt ikke! Ville ha snakket med naboen på ordentlig måte hvorfor ungen gråter. kanskje det er noe vi kan hjelper med... har vært borti sånn lignende situasjonen selv der naboen kom og banket på døra mi støtt og stadig. etterhvert så ble jeg og ungen ødelagt. turde ikke la ungen gråte for, og jeg gikk der og var konstant redd for at han skal kontakte bv eller noe. jeg gikk og bærte på ungen hele tiden og lot han få viljen sin. dette skjedde for ett år siden. heldigvis så flyttet han, men jeg har skikkelig problem med ungen min nå... takket være naboen som banket på døra mi hele tiden
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Det er det verste at denne damen går og skryter til alle over at hun har meldt i fra til bv. "Ungen kan ikke ha det bra når han gråter hele natta" sier hun til folk. Gale damen. Jeg skal ta en prat med henne og hvis hun ikke roer seg må vel vi naboene klage på henne til styret ... Hi
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 å herregud stakkars foreldre. som om de ikke er stresset nok av at barnet deres gråter og har vondt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Mitt barn gråt døgnet rundt det første året. Hadde en dame stått og dundret på døra mi for det hadde jeg faktisk slått henne rett ned når jeg åpnet døren. Det er ufattelig frustrerende når man ikke har sovet ett år og ungen hylgriner og attpåtil ha naboen dundrende på døra..nei fader da hadde jeg virkelig klikket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå