tigergutt<3 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Brage:) Det er det navnet vi stadig faller tilbake på, og jo mer vi prater om navnet jo bedre lyder det. Men vi har trengt litt tid å venne oss til navnet... Håper ikke det er negativt....
mai mammaen til to Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 første barnehagen jeg jobbet i var det en liten gutt som het Brage. han er et av de aller skjønneste guttene jeg har jobbet med. En så snill, omsorgsfull, artig gutt skal man leke lenge etter. og etter det har jeg likt det navne skikkelig godt..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Brage er jo kjempefint:D (sa hun helt upartisk, hahaha). Jeg liker det veldig godt.
StorkeMammaen Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Brage er fint! Bare for å komme med forslag alikevel (siden det ikke virker som dere er 100% sikre enda) Hedda, Vetle og Vilmer -syns det har samme søthetsfaktor som de andre navna Lykke til med navnvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå