Gå til innhold

Da ser det ut som det blir Hedda, Vetle og....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brage:)

 

Det er det navnet vi stadig faller tilbake på, og jo mer vi prater om navnet jo bedre lyder det. Men vi har trengt litt tid å venne oss til navnet... Håper ikke det er negativt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første barnehagen jeg jobbet i var det en liten gutt som het Brage. han er et av de aller skjønneste guttene jeg har jobbet med. En så snill, omsorgsfull, artig gutt skal man leke lenge etter. og etter det har jeg likt det navne skikkelig godt..;)

Skrevet

Brage er jo kjempefint:D (sa hun helt upartisk, hahaha). Jeg liker det veldig godt.

Skrevet

Brage er fint!

 

Bare for å komme med forslag alikevel (siden det ikke virker som dere er 100% sikre enda)

 

Hedda, Vetle og Vilmer

-syns det har samme søthetsfaktor som de andre navna :)

 

Lykke til med navnvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...