Gå til innhold

noen som har hatt tiidlig bekkenløsning?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg er bare 5 uker på vei men idag er bekkenet mitt HELT ødelagt.. sitter her nå nesten på gråten jeg, gjør så utrolig vondt jo!

Er det noen som har hatt dette, må man til legen da eller?

huff 8 mnd til sånn og verre blir det jo, har ikke merket noe så tidlig de andre gangene.. råd mottas med <3 takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg fikk det også i 5 uke, syns jeg har klart meg rimelig bra etter forholdene. Det jeg syns var viktig var å komme seg til fysioterapi så tidlig som mulig, det hjelper for mange. Så bestill deg en legetime for henvisning med en gang. Let litt rundt der du bor om hva som finnes av tilbud, det som fungerer for noen er ikke sikkert fungerer for andre. Ta hensyn til smertene og etterhvert finner du en mellomting mellom nok bevegelse og nok hvile. Lær av de dagene kroppen har blitt kjørt for mye, vær bevisst på hva du gjorde som forverret smertene. Jeg følte meg hakket unna krykker en periode, men har klart å holde meg unne (bank i bordet), tror det har mye med at jeg har tatt smertene seriøst og forsket på hva som fungerer for meg gjennom hele graviditeten, har ikke presset meg igjennom smertene.

Jeg hadde god hjelp av å kjøpe en lang gravidpute for støtte til bena og hoftene når en ligger. Det er likså greit å investere i tidlig, SÅ mye bedre med den enn bare en vanlig pute eller opprullet dyne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...