sommerspire Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Har dere noen gode råd og tips mot sår hals?? Er så vondt!
Gjest Mentha Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Kamillete Det lindrer godt og er supert mot halsvondt. I alle fall funker det veldig godt på meg Kan også godt ha en skje honning oppi!
Nat27 Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Repsils....hadde ikke klart meg uten forrige uke når jeg var dårlig! Den originale (røde) synes jeg er mest effektiv og lindrer mest, (men er også den med dårligst smak :/)
tine0810 Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg sliter også.....spiser masse repsils, te og varm solbærsirup......men føler egentlig ikke det hjelper veldig, så skulle gjerne hatt flere tips selv!
Fru.Antonsen Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Eukalyptushonning! Er som en vsnlig hostesaft selv om det heter honning, smaker som en sterk grønn doc pastill. Suveren mot all av forkjølelse, halsbetennelse o.l Står mot heshet på flaska da men den funker genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå