Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Synes den jet vogna var så fin i rosa og sort! Venter ei lita jente om to mnd og begynner så smått å innse at vognkjøp står for tur:) Synes det er så gøy å kikke på vogner og babyutstyr, tror jeg utsetter handlingen gang på gang bare fordi jeg har lyst å kikke mer! Noen som kjenner seg igjen i det, eller er det bare meg? Men nå må jeg altså få kjøpt meg vogn, og det er jo litt leveringstid på vognene og..Tenk om jenta kommer før tida? Spennende.. Hva synes dere? http://no1barnevogn.no/jet-neon-collection-6/ Var og kikket på den i går, så veldig god ut. Noen andre som har den? Anonym for anledningen da noen her inne kjenner meg og vi holder kjønnet hemmelig:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 HEY! Jeg skal ha Jet vogna Har selv vært ute å kikket å ''prøvd'' den. Forelsket meg med en gang! Virker som den er ganske lite kjent enda. Men så god som vogna var, og så billig som den var, har jeg ikke vært i tvil ett sekund om at det er vogna for meg! Man får vogn fra barnet er 0-4 uten at ungen ser forvokst ut i vogna, og for bare 1100,- ekstra har du bilsete i tillegg, som kan settes på vogna og har trekk! Ogalt det for under 5000,- Det er ikke et spørsmål engang for meg. Elsker den
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2010 #4 Skrevet 16. oktober 2010 Så kult:) Men ville gjerne høre fra noen som har hatt den en stund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå