Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 altså, jeg har møtt en mann som jeg nå har vært sammen med i ca 1 månede. vi har stort sett bare vært sammen jeg og han og de kolegaene vi har i organisasjonen vi sammen er medlem av. i tillegg har jeg vært med han på en del foredrag innen ting som interesserer han. på tirsdag skulle jeg på en demonstrasjon for noe som interesserte meg veldig, han sa han skulle bli med. men når dagen kom ringte han å sa at han ikke hadde tid, fordi han måtte lese til eksamen (som er et 10 poengsfag og eksamen er om 2 måneder). jeg sa at det ikke var gyldig grunn, at det ikke holdt og at jeg hadde vært med han på mange ting selv om jeg har 3 eksamner før det. så han dukket opp alikevel. i dag er vi invitert til en fest hos noen venner av meg. de har styra masse med og lage qviz og sånt for at han skal bli kjent med alle. han har hele tiden sakt at han skal komme og senest i går kveld var vi sammen og jeg fortalte om at de gledet seg og hadde gjort ting sånn at han skulle få bli kjent med dem. men i dag får jeg melding om at han ikke kommer. fordi han er sliten. jeg svarer bare "ok", for jeg gidder ikke ta det på meding. da får jeg svar "hva skal du i morgen? finne på noe?". jeg syns det er så sykt respektløst. og har lyst til å dumpe hele idiotfyren. jeg vet at om jeg ringer han nå så kommer jeg til og klikke i vinkel. så må roe meg ned litt først. hva syns dere? hva ville dere sakt?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg tror du har en noe kontrollerende innstilling som gjør at han mister piffen og ikke "gidder". Jeg ville ikke holdt på med det maset ditt så tidlig i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg synes du overdriver... Og det å si at eksamenslesing ikke er gyldig grunn er bare tåpelig! At du har vært med han på tross av dine eksamener er da ditt valg, og bør ikke gå ut over andre. Forøvrig så har du så dårlig rettskrivning at du burde lese litt selv...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Tror jeg hadde fått litt hetta om første møtet med venner var en quiz med masse styr og orging. Skjønner egentlig at han "feiga" ut. Det hadde nok jeg også gjort
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Er dette et tulleinnlegg? Finnes det faktisk sånn masete damer der ute? Du må roe deg ned, HI! Quiz og greier for at han skulle bli kjent med folk. Hjelp! Du minner meg om en dame jeg kjente en gang. Da typen flyttet sammen med henne i byen der hun kom fra, gikk hun bort til gutta på fotballbanen og spurte om kjæresten hennes kunne få være med, fordi han trengte å bli kjent med folk. Dette mens kjæresten sto og hørte på. Det verste var at hun ikke skjønte at han ble snurt. Du er ikke mora til denne karen. Og at du legger opp til at man skal stille opp selv om man bør lese til eksamen, er jo ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Huffda. Samboeren min pleier å si at noen damer lyser det bare problem av. Noe sier meg at du er en av dem.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 så det helt greit å si "ja jeg vil være med" og avlyse vær gang? det syns ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Foredrag, demonstrasjoner og quiz, du. Jøjemeg, dere burde heller ta noen øl sammen i lugn og ro. Get drunk, get laid, get over it.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, det er jo ikke greit. Men du oppfører deg litt kontrollerende. Så da forstå folk hvorfor han gjør det, selv om de ikke er enig i at det er greit.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, man bør heller si ifra på forhånd. Men jeg tror du skal ta til deg at oppførselen din muligens friker ham såpass mye ut at han får kalde føtter.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 To ganger, ikke hver gang. kanskje han synes det er vanskelig å si til deg at han ikek har lyst og at han føler seg ukomfortabel med alle venne dine på deres "domene". Gi ham litt slack, vær raus, vis forståelse - ikke bli sint for sånne ting allrede 1 måned ut i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 ja, jeg var kontrolerende ovenfor demonstrasjonen. fordi vi hadde avtalt det, og en venninne skulle være med, men siden han kom så lot hun oss dra alene. noe han viste. også sier han fra samme dag at han må lese. han viste jo hele tiden om eksamen. så da burde han jo i utgangspunkte sakt "nei,dra med venninnen din, så kan jeg lese". men når han vil avlyse samme dag. så setter jo han meg i en vanskelig situasjon, for jeg kan jo ikke ringe venninnen min og be henne komme alikevel og det er jo ikke noe stas å gå alene.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #13 Skrevet 15. oktober 2010 to ganger er alle gangen vi har gjort noe jeg har foreslått. ellers har det bare vært ting han vil, eller hjemme for oss selv. så sånn sett blir det jo alle gangene. jeg vet at jeg ikke hadde avlyst samme dagen, og på den måte gjort sånn at han må ringe vennene sine og de må gjøre om på planene. det handler jo om respekt for de man liker
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 hehe... sant sant, vi er litt nerder
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #15 Skrevet 15. oktober 2010 Vil du beholde denne fyren? Helt ærlig? Da er mitt råd at du snur på flisa og sender ham en meld der det står: "Innser at jeg har vært en litt for kontrollerende masekølle. Beklager, vet ikke hva som gikk av meg. La oss heller ta en øl når det passer. Hvis det er noe du ikke har lyst til å være med på, så er det helt i orden, men jeg blir kjempeglad hvis du sier fra før siste liten : )Klem"
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #16 Skrevet 15. oktober 2010 jeg syns ikke jeg har vært noe kontrollerende masekølle. og for meg er respekt bare et minimum. men jeg må ringe han og snakke med han om hva som skje. men jeg må roe meg ned først. for ellers blir det jo ikke saklig. tenkte å si noe sånt som at det er skuffende/sårende at han avlyser i siste liten, men at jeg har sakt i fra til vennen mine at han ikke kommer. så det ordner seg. men at det ikke kan være sånn her i framtiden, at han avlyser samme dag når han allerede har sakt ja. for da blir det fryktelig vanskelig for meg og forholde meg til.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #17 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg tror ikke det blir lenge til denne fuglen flyr et annet sted. beklager å måtte si det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #18 Skrevet 15. oktober 2010 du trenger ikke beklage. for om det skjer igjen at han avlyser samme dag sånn, så vil jeg ikke ha han
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #19 Skrevet 15. oktober 2010 Får inntrykk av at han ikke er så intr lenger. Ville han gjerne vært sammen med deg så hadde han blitt med. Du virker veldig intens med tanke på at dere har vært sammen kun 1 mnd. Det verste mannfolk vet er jenter/damer som er for ivrige. Da stikker de av med halen mellom beina før du vet ordet av, som det ser ut som han er på vei til i dette tilfellet. Og skulle jeg vært med min nye "kjæreste" på fest for å hilse på vennene hans så ville jeg blitt med på mine premisser. Det vil si at jeg liker å komme litt stille i dørene, og bli kjent med folk i eget tempo. Hadde blitt skikkelig skremt om jeg hørte at det var laget DET opplegget for at de skulle bli kjent med meg. Tror jeg hadde blitt hjemme da jeg også.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #20 Skrevet 15. oktober 2010 jeg snakket med han nå. han beklaget veldig, og forklarte alt sammen. dere har rett i at han ble stresset over å møte vennene mine og opplegget rundt. de ville jo bare ønske han velkommen også ble det litt mye. jeg er nok en intens person, det er han også...hehe...men jeg er nok langt mer sosial, han vil helst ha meg for seg selv hele tiden. vi får nå se, men nå har vi ihvertfall snakket rolig og kontrolert om det takk for tilbakemeldinger. det fine med dib er at man får masse synspunkter som andre kanskje ikke hadde turt å si
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #21 Skrevet 15. oktober 2010 Så godt, det var det jeg tenkte, Ville fått freak selv om jeg skulle på qiuz med en vennegjeng som var ute etter å bli kjent med meg. Hold forholdet med denne mannen for deg selv du. Det med venner kommer tidsnok. Synes han høres ut som min, og han er lojaliteten selv, min beste venn, min elsker. Mange mange venner som har misunt meg han, mange venner av meg kom i et annet lys etter at jeg møtte han. Det kan det hende du vil oppleve og. Kos deg med venner, kos deg med han, det er ikke alltid man må koble disse to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå