Espoir Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg kom på denne historien da jeg leste et innlegg der noen brukte begrepet "ekkel". Jeg var på lang biltur med to av barna - en gutt på fem (Lars) og en jente på 14 (Mina). Lars hadde vært litt kvalm og bilsyk, og jeg tittet i speilet for å se om han så dårlig ut. Han var litt blek om nebbet. Jeg spurte han om han var kvalm, og han svarte: "Nei, bare litt.....litt sånn...eehhh..." Hvorpå jeg avbrøt: "Er du bare litt ekkel?" (mente om han følge seg littekkel/uvel.) Han vender da det søte lille ansiktet sitt opp mot storesøsteren som sitter ved siden av ham og sier matt: "Er jeg det, Mina? Er jeg ekkel?" Hun svarer nei, mens hun kjemper mot latteren, og han snur seg mot meg igjen og sier" Neida mamma, jeg er ikke ekkel". Både Mina og jeg satt og humret og hikstet med innestengt latter så tårene trillet de neste fem minuttene - jeg syns bare bare var så utolig søtt og vittig. Som om noen kunne mene at den nydelig lille gutten så ekkel ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå