Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article3005600.ece
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Måtte de brenne i helvete for evig tid og gjennomgå all verdens pinsler fra nå og inn i evigheten!!!!!!!!!!! det finnes ingen unnskyldning, forklaring eller tilgivelse for å ha skjendet og ødelagt sitt eget lille barn på det verste. Det er det verste jeg kan se for meg. Jeg kommer fra nabobygda til Alvdal, så man gjør seg jo noen tanker om dette sånn sett også. De dømte er vel på min alder og noen jeg vet om fra skoledagene... SYKE mennesker
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Min dypeste medfølelse for disse barna og alle rundt dem som må føle håpløshet og hat av en annen verden akkurat nå... Overgrep mot barn er det aller verste jeg kan tenke meg... Sykt og uforståelig! Og skremmende fordi man ikke vet hvordan man kan verne seg og sine mot lignende...
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Det er i slike tilfeller jeg blir veldig for dødsstraff.... Hadde noen gjort det mot mine barn hadde jeg antakelig sørget for at de fikk en slik straff helt på egen hånd. Fatter ikke at noen kan være så grusomme! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå