Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Synes konstant jeg er så lav på energi, har igrunn "alltid" hatt det problemet. Prøver å sove det jeg kan (blir selvfølgelig litt dårlig med to små barn), få i meg sunn mat og vitaminer. Trene har jeg lite tid til, men får vel til en gang i uka omtrent. Ingenting hjelper. Sitter nå her på jobb og er bare sliten i hele meg. Med barna og hjemme føles mye ofte som et ork. Er så lei av å ha det sånn! Håper å få sjekket ulike lagre osv. hos legen snart, men vil gjerne motta noen tips, kanskje det er noe jeg ikke har tenkt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå