Gå til innhold

Lavt energinivå - noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes konstant jeg er så lav på energi, har igrunn "alltid" hatt det problemet. Prøver å sove det jeg kan (blir selvfølgelig litt dårlig med to små barn), få i meg sunn mat og vitaminer. Trene har jeg lite tid til, men får vel til en gang i uka omtrent.

 

Ingenting hjelper. Sitter nå her på jobb og er bare sliten i hele meg. Med barna og hjemme føles mye ofte som et ork. Er så lei av å ha det sånn!

 

Håper å få sjekket ulike lagre osv. hos legen snart, men vil gjerne motta noen tips, kanskje det er noe jeg ikke har tenkt på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...