Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Men får bare negative tester. Er det flere som har opplevd dette? Ha skjer? er jeg gravid eller spiller syklusen meg et puss? :-/
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har opplevd flere ganger å ha hoppet over mensen en mnd eller at den er veldig forsinket.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hvordan vet mann når man har eggløsning da? Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå