Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg testet positivt på to tester forrige uke, så regnes ca 5 uker på vei nå. Før jeg tok testene hadde jeg symptomer, men nå er det stilt. Skremmende egentlig, at jeg ikke merker noe, men IKM har vært for over ei uke siden, og ingen tegn til tante rød enda. hva skal jeg tro da? skal ikke til legen før den 27, og gynokolog den 29. bare håper alt er bra og at jeg faktisk er gravid
Vårbarnet med to små Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 sånn hadde jeg det sist også. Sa til mannen min at jeg kunne jo i det minste blitt litt kvalm, slik at jeg skjønte at jeg faktisk var gravid. Men det gikk bare en uke til, også skulle jeg ønske jeg aldri hadde sagt det. For da var jeg kvalm hele dagen og kastet opp hvert kvarter... hihi. Jeg har ingen planer om å si det denne gangen. Jeg skal være glad for hver eneste dag jeg ikke er kvalm Ettersom brystene har begynt så smått å vokse så får jeg heller ta det som et tegn på at jeg faktisk er gravid
Lilletrille91+ønske om søsken Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 heheh! ja, kanskje jeg bare skal være takknemlig så lenge det går uten kvalme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå