Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Saken er den at jeg lagde noe til en person og vedkommende skulle betale meg når hun fikk lønn, dette var helt greit fra min side! Men så gikk tiden og jeg begynte og lure på hvor pengene ble av og jeg sendte både mail og sms. Hun svarte at hun hadde betalt og jeg var sikker på at hun løy da det ikke var kommet inn noe penger på min konto. Men så sjekker jeg en annen konto og jeg har tilfeldigvis gitt henne det og hun har betalt! Hva gjør jeg nå? Hun sa jeg måtte sjekke litt tydeligere for beløpet var trukket av hennes konto. Jeg vet jeg bare bør legge meg flat og si det som det er, men har lyst og la det høres ut som det er banken sin litt feil også!:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Du kan vel bare beklage og si at pengene var kommet inn på en konto du sjelden er inne og sjekker.
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Det mest naturlige er vel å si det som det. Beklag at du hadde glemt at du hadde oppgitt et kontonr du ikke bruker til vanlig.
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Alle kan gjøre feil innimellom så si det som det er og beklag at du tok feil. Så ordner det seg:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Legg deg flat og si unnskyld:) Det er sikkert litt flaut men det går over også kommer du til å føle deg så bra etterpå
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Du tabber deg ikke ut før du begynner å skylde på banken. Hvorfor skulle de gå inn å flytte de pengene over til en annen konto?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Kryp på knærne og slikk skoene hennes. Tilby deg å bli slaven hennes.
Sweet Amber Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 På hvilken måte kan det være bankens feil? Pengene havner på den kontoen de blir satt inn på de. Det er vel bare å si at du sjekket den kontoen og hun satte inn penger på en annen konto. Nå ser du at det er betalt og saken er ute av verden...er den ikke det?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Du kan si det er banken som har rotet, det vil sikkert føles bedre der og da, men du ødlegger bare for deg selv. Det er en standardundskyldning som "alle" vet er løgn i minst 99% av tilfellene. Du kommer til å bli bedre ansett om du er ærlig og virkelig beklager emm om du kommer meden lett gjennomskulig forklaring. Selv om hun ikke kommer til å si noe kommer hun sansynlig vis likevel ikke til å tro deg.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Skjønner ikke at det var en tabbe? Du ble vel ikke sint på henne eller noe? For da er det bare å si "Sorry altså, men jeg glemte at jeg ga deg den andre kontoen min, så jeg har visst fått pengene. Teit av meg." Hvis det ble en krangel eller noe er det bare å si det samme bare legge deg mer flat.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Berre tåpeleg å skulde på banken. Når ein er vaksen må ein klare å innrømme å ha gjort noko feil, og be om unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 Hahaha, hvordan skulle banken ha rotet? Hilsen en som jobber i bank;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå