Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Dette er det pinligste og ekleste jeg noen sinne har opplevd. For fem uker siden hadde jeg mensen. Etter dette har jeg vært plaget av illeluktende utflod som har kommet og gått. Mensen har jeg også hatt en gang til i mellomtiden og faktisk brukt tampong. Dro til legen i dag for å få medisiner mot det jeg trodde måtte være bakteriell vaginose. Hun tok GU og sendte meg rett ut på do for å ta ut tampongen. Jeg var så flau, men hun hadde vist opplevd det flere ganger. Kjempe ekkelt og pinlig!!!!!! Og jeg som er så nøye med hygiene og har tenkt "hvordan er det mulig" når jeg har lest om folk som har glemt det. Så nå har jeg dusjet i evigheter og priser meg lykkelig for at jeg ikke gikk i toksisk sjokk!!!!! (legen var veldig glad jeg hadde oppsøkt henne).
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Hvorfor tok ikke hun den ut?`det er faktisk ganske mange som opplever dette, jeg gikk med en ca 3-4dager, oppdaget det heldigvis da jeg skulle sette i en tampong og kom borti tråden.. Jeg pleier å putte hele tråden oppi, for jeg reagerer på tråden når den henger..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 mooncup. Så slipper du være redd for TSS neste gang du glemmer. Og du slipper å putte tråden opp...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Hun ville ikke ta den ut fordi den kom til å lukte så forferdelig. Hun ville ikke ha lukten på kontoret. Hun sendte meg ut på toalettet med en hanske til å ha på meg og en ekstra. Så skulle jeg pakke inn tampongen i begge og knytte igjen. Jeg følte meg spedalsk, men skjønner henne.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Går det virkelig an å glemme en tampong inni seg???
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 HI her, Akkurat det samme tenkte jeg også. Tenkt at det var sjuskete og ekle folk som gjorde det. Har ikke anelse om hvordan det er mulitg. Vet bare at jeg var i utlandet på konferanse da det skjedde og hadde det forferdelig travelt. Jeg har vist god plass der inne etter fødslene for jeg har ikke kjent noen ting!!!!!!!!!!!! Det er så ekkelt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 jeg har gått med to tamponger samtidig :s Så har visst god plass jeg og Men det var bare en dag, uansett er det flaut har ikke turd å sagt det til noen før nå haha
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Anbefaler mooncup jeg og! Helt supert å bruke!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 http://www.mooncup.com/ Kan også anbefale dette. Høres kanskje litt ekkelt ut i utgangspunktet, men det gjør jammen tamponger også når du tenker på det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Dette må være tull. Man glemmer da ikke å skifte tampont eller ta den ut når man er ferdig?????
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 Jo, det kan faktisk skje den beste. det er jo tom en egen sykdom oppkalt etter nettopp det fenomenet som skjer når man glemmer den, nemlig toxic shock syndrome, kalt tampongsyken på norsk, så det er nok ikke SÅ uvanlig. Jeg er også supernøye på hygienen og slikt, men klarte også å glemme igjen en tampong en gang, dog bare noen dager.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2010 #13 Skrevet 15. oktober 2010 Selvfølgelig må jeg bare komme på lure ting å spør om når jeg hører slik, har du ikke hatt sex heller på en mnd? Da hadde han vel merket det?? hehe =) Godt du fikk den ut i alle fall =D =D
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 TSS er jo også noe man får om man bruker tampong med for høy oppsugingsevne. ikke forbeholdt alle de sløve som ikke husker at de har det inni seg. Mooncup er faktisk bra for de som kan bruke det. Man slipper å tørkes ut også. Og man glemmer den ikke!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #15 Skrevet 15. oktober 2010 Jo jeg har faktisk det!!! men sexlivet blomstret jo ikke akkurat når jeg stinket sånn nedentil. Mannen min kommenterte faktisk i går etter sex at han syntes det kjentes som om jeg hadde en klump der inne. Jeg ble bare bekymret for en evt sykdom (les svulst) og lot være å sjekke selv for ikke å miste nattesøvnen (jeg hadde jo legetime morgenen etter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå