Gå til innhold

Burde jeg bli meldt til barnevernet for dette:(?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på nesten 6år lå rett ut med oppkastsyken i forrige uke. Jeg måtte på et møte med foreleseren, ellers hadde jeg ikke fått tatt eksamen. Mannen min kunne ikke være hjemme i flere timer og passe på hun, for han er innkjøpssjef og måtte ha ferdig noe innkjøp før kl 11. Jeg har ikke lappen, så da måtte jeg ha tatt bussen(som tar lang tid). Så, det vi gjorde var at jeg fikk mannen min til å kjøre meg til skolen, en kjøretur som tar 7min. Møtet mitt varte i 30 min, så da var mannen min hjemme med dattera våres, og kom og hentet meg da jeg var ferdig. Planen var egentlig at datteren vår skulle være med i bilen, men hun var så dårlig at jeg fikk ikke på henne klærne engang:( Og hun sa at hun ville være hjemme. Hun lå i senga si rett ut..

Moren min mente at dette måtte jeg for gudsskyld ikke si til en sjel, for da kom njeg til å bli meldt til barnevernet :( Var det virkelig så galt det jeg gjorde? Mannen min var borte i 15 hver gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg må være akseptabelt. Ikke tenkt på det.

Skrevet

Nei , ser ikke at dere gjorde noe galt .

Er datteren din ute å leker alene ?

Skrevet

Nei vet du hva- en jente på 6 år klarer seg da alene i 15 min;)

Skal du ikke tenke på;)

Skrevet

Syns ikke det hørtes så farlig ut jeg :)

Det var jo det beste for datteren din også. Det er jo helt grusomt å måtte dra på biltur, om den er aldri så kort, når man har spysjuken....

Jeg tror ikke du skal bekymre deg jeg :)

Hun begynner jo å bli stor jente om hun er nesten 6 år, og hun var jo ikke så lenge aleine :)

Skrevet

Ser ikke noe galt i det, en 6 åring klarer jo fint å være alene i 15 min!

Skrevet

HI her.

Ja, jeg hadde ikke noe betenkligheter da jeg gjorde det. Jeg kjenner datteren min, og vet at hun klarer seg alene i en periode. Men, man begynner jo å tvile på seg selv, når noen sier at det skulle jeg aldri ha gjort! Moren min jobber forresten i bhg, og hun ble virkelig helt forskrekket da jeg fortalte hvordan vi hadde gjort det. Og dette måtte jeg for all del ikke si til en sjel, for da kom barnevernet. For ikke å snakke om hva som hadde skjedd om vi hadde kommet ut for en ulykke på veien..

Uff, nei takk for tilbakemeldinger:) Jeg pleier ikke å være så usikker, men siden moren min sier dette..og hun er egentlig en veldig oppegåendes dame, så blir jeg usikker ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...