Gå til innhold

Horfor fyller tynne folk handlekurven sin med

Anbefalte innlegg

Skrevet

ofte øl, rusbrus, røyk, knekkebrød,salat og nugatti

Spesielt ser jeg dette i helgene.

Er det fordi de slanke ofte er ute og fester i helgene? Trenger de handle så lite fordi de er alenemødre og skal ut og feste mens ungene spiser og koser seg hos faren?

Sikkert derfor jeg sjelden ser de putte snacks i kurvene sine. Tror dere dette i mange tilfeller stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, alle tynne folk er alenemødre. Er du tykk kan du ikke være alenemor. Sier seg selv.

Neida, vi tynne fyller handlekurven med det fordi øl og nugatti gjør det innmari tynn.

HVor har du forretten sett røyk i handlekurven. Røyk har man kun fått utlevert i kassa, hvertfall de siste 30 år, antagelig lenger...

Skrevet

Jeg pleier i grunnen aldri å sjekke andres handlekurver. Har mer enn nok med min egen.

Skrevet

Hehe morsomt innlegg dette også :-DD

Men en ting tror jeg du har rett i, og det er at tynne folk ofte gir barna sine sjokoladepålegg. Mens de som er litt overvektige er oftest mer redde for å overføre sine usunne vaner til barna. Dermed passer de mer på at barna spiser sunt.

Jeg tror også tynne mødre oftere lar barna spise sukkertøy utenom lørdagene.

At tynne mødre oftere drikker enn overvektige kan du nok også ha litt rett i. De har et større behov for å gå på byen, og hente kommentarer på hvor flotte de er. De må styrke egoet sitt litt. Noe må de jo få igjen for alt slitet med å holde seg slanke.

Jeg tør kanskje også påstå at superfanatiske slanke kvinner som bruker mye tid på utseendet, oftere ender opp som alenemødre. Mennene gidder det ikke i lengden ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...