Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Fikk dere det? Hva er deres erfaring med/uten?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Fikk det nå sist. Rakk å ha den inne lenge nok så jeg fikk tømt meg helt. Hadde det også under fødsel nr. 1 men da gikk jeg på do for raskt og fikk ikke tømt meg helt. Har også hatt en fødsel uten, det var ikke tid da vi kom til sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Dette lurer jeg også på, hvordan fungerer det egentlig? Fikk tilbud sist, men rier tette som hagl så klarte jeg ikke tanken.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har født tre ganger, og fikk klystér første gang. Andre gang ble det ikke tid, og nå sist kan jeg merkelig nok ikke huske om jeg fikk det eller ikke. Jeg tror kanskje jeg fikk. Da jeg fikk det første gang jeg fødte, satte det VOLDSOMT fart i riene. De var det god fart i fra før, så for min del føltes det ikke som noen fordel, men for andre hvor det går tregt, kan det jo være bra. Men jeg slapp ihvertfall på bekymre meg for pinlige situasjoner etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg fikk ikke sist - glemte det helt...Men ønsker det neste gang!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Fikk klyster ved siste fødsel, og det funka ikke i det hele tatt. Måtte ikke på do før pressriene, men da kom det til gjengjeld litt
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #7 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg ba om det under første fødsel. Fikk tømt meg ordentlig og slapp å tenke på om det skulle komme noe under pressingen. Andre gangen var det ikke tid, men jeg hadde heldigvis vært nok på do før fødsel så det kom ingenting under pressingen da heller.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Nei det kokte bort og jeg bæsjet så det sang når pressriene var igang. Men da var det det siste som bekymret meg.;o)
tine0810 Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 ja, det fikk jeg, og ønsker det neste gang også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå