Gå til innhold

hva hadde dere gjort..trenger mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gift i 10 år og skal nå dele opp boet.

Han hadde hus, bil og et firma når vi giftet oss.

Han tilbyr meg 1 mill.

Da sitter han igjen med hus, hytte to biler verdi på 6,5 mill. og får ca. 3.2 mill. i gjeld.

Eller skal jeg kjøre saken med advokater, takstmenn osv.. og ikke vite utfalle, kanskje det blir mye mer eller det kan jo vippe andre vei..bli mindre.

Jeg tror jeg tar dette tilbudet og at det gangner vårt samarbeid med barna videre, istede for masse krangling om dette.

Min familie sier jeg er gæren og mener jeg har krav på mye mer.

Hva ville du ha gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder 1 million til at du kan få en god oppstart, hus og bil til deg og barna dine da? Har du en god jobb sånn at du klarer å sitte på et huslån alene?

Om du klarer dette ved å ta imot 1 million, så hadde jeg garantert gått for den avgjørelsen. Det er han som har opparbeidd firmaet, huset og bil når dere giftet dere. Selvom om alt blir felles eie når dere inngår giftermål.

For barnas skyld er det kanskje okey å holde en god tone. Jeg ville tatt imot 1 million, uten tvil og sluppet gå rettens vei å ikke visst hva jeg gikk til.

Skrevet

Jeg ville diskutert dette med en advokat, som kan slike saker. Du trenger ikke nødvendigvis ta hele saken med advokat. Men jeg ville hatt litt råd og veiledning fra de som kan det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...