Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Barnehagen sier at lillegutten min er så flink til å bygge lego. Han bygger høye tårn, og tar det fra hverandre igjen for å bygge på nytt. Endelig har jeg fått skryt for noe han gjør:-)) he he... han er halvannet år og sier ikke et kløyva ord, så vi har vært litt bekymret for han. Men, nå lurer jeg nesten på om de sier det med legoen for å trøste oss... ?! Takker for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Ungen min bygger høyere tårn av leger enn din
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Smålego? Min på snart 2 kan ikke bygge med smålego. Duplo går fint, men klarer ikke bygge høye tårn. Det kan ingen av de barna i samme alder som vi kjenner. Tror jeg hadde blitt imponert om jeg hadde sett en på 1,5år bygge høye tårn uansett om det hadde vært vanlig Lego eller Duplo.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Nei, det er vel duplo det heter det han bygger med tror jeg. Dvs. ser ut som vanlig lego, bare større klosser (ikke de som er runde på toppen hvis du har sett den typen)... Da er det kanskje bare for å trøste oss at de sier det da Takk for svar:-) HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Min toåring bygger fine tårn og hus av kirurger og gynekologer og psykiatere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå