Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Skulle hatt tr igår ut i fra de par siste syklusene mine. Testet med billigstrimmel i dag men den var blendahvit! Har ingen andre symptomer enn at tr uteble. Og at jeg er rimelig trøtt for tiden kanskje litt mens murringer inn i mellom. Noen som har erfaringer med billigstrimmler de vil dele med meg?
clarice_starling Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har ikke erfaringer, men har bestilt som skal brukes etterhvert Men det er en del her inne som ikke får resultat på grav test før flere dager etter IKM... Vanskelig å si, men lykke til!
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Googlet litt og ser ut som de er rimelig pålitlige og sesitive Er vel bare syklusene mine som ikke er like stabile som jeg trodde nå etter pilleslutt. Får bare vente å se. Og ta en ny test om noen dager om ikke tr viser seg.
Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Takker for det. Er ikke lett for en utålmodig sjel dette her Hadde nesten vært like greit at tr dukket opp som forventet. Da hadde jeg ihvertfall vært sikker på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå