Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg falt å slo meg skikkelig i går. Har en del blåmerker her og der, og er stiv og støl i kroppen. Men, den ene armen er vond, hele tiden, selv når jeg sitter stille. Samtidig er det ikke mer vondt å bruke den. Jeg har problemer med å løfte opp sønnen min, men jeg regner med at det er fordi armen er forstuet. Det er et srote og et lite blåmerke på armen, begge er hvone og varme å ta på. Mannen min mener jeg kan ha brukket armen, og synes jeg bør dra til legen. Men, jeg tenker at da hadde jeg ikke kunne bruke armen? Noen som har erfaring med dette? Jeg synes det er så dumt å dra til legen med tulleting.
Himmel og hav Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Joda, du kan godt ha brukket den. Jeg gikk 6 uker i forfjor vinter med et brudd i armen og trodde at jeg bare hadde forstuet den skikkelig. Jeg kunne bruke den, men ikke belaste den. Etter 6 uker dro jeg til legen som sendte meg rett på røntgen. Heldigvis hadde bruddet ligget så tett at det hadde grodd riktig av seg selv. Ta deg en tur, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå