Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei. Er student ved helseregion- men tilhører en annen. Jeg skal nå på utredning ved en av sykehusene i den regionen jeg tilhører. I tilegg til nevnt problem, skal jeg operere bihulenne ved et annet sykehus- når jeg gir beskjed. Er det mulig å be sykehuset hvor jeg skal på utredning, om å ta meg inn i køen for bihuleoperasjon slik at de kan utføre operasjon på meg den dagen jeg skal med det andre problemet mitt? (det vil kanskje være å snike i kø). Håper jeg var tydelig på mitt spm:) Takk for svar )
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Det skader aldri å spørre, men mest sannsynlig får du sikkert et nei. Kommer litt an på når du skal inn, men er vel ikke alltid lett å bare "bestille" en operasjon til en gitt dag.
Lemonia Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Du vil neppe få lov til å snike i køen. Du står jo selvsagt fritt til å bytte sykehus, men da havner du jo bakerst i køen på det sykehuset. Kan jo være at det andre sykehuset har kortere ventetid slik at totalt sett blir operert fortere, men du kan altså ikke kreve operasjon noen bestemt dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå