Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 noen som har smakt?? lurer på om den minner om smash sjokoladen??
Sweet Amber Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Nei, Smash er godt mens nugatti krønsj smaker som om noen har forsøkt å drøye nugattien med sånt "popkorn" man bruker til å fylle ut esker som skal sendes, og deretter mistet saltbøssen oppi...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 usj, ikke verdt d altså.. hørtes ikke godt ut! dyr er den å så jeg! takk for råd:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 syntes den var kjempegod jeg. båbe sønnen min og jeg syntes den smaker smash... men det er vel smak og behag...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 jeg syns ikke den smaker smach, ser heller ut som smash... Litt for "lite" av salt-smaken ...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Prøvde den igår, 9 åringen sin første kommentar var "den smaker som smash", mens jeg syns den var litt lite "salt" i forhold Smakte helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå