Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 spørs nå litt hva det gjelder det da, det har jo skjedd at fakta ikke stemte med virkligheten.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Det kan nok skje. Det er mange grunner til å gjøre det noen ganger. Hvilketilfeller tenker du på?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 nei... tydeligvis ikke. Spell it out!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, jeg benekter fakta, for du er ei HORE! Tihi, hilsen noen som ser det samme på tv som deg.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 hehe, der kom det en likesinna anonym ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå