Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Det finnes i ting man aldri kunne gjettet på hadde det, og i STORE mengder også. Så ikke føl deg så trygg bare for at du har bpa fri smokk og flaske til småen... =s Skremmende! http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/10/14/112001.htm
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Slike nyhetssaker viser bare at vi har det alt for godt, og at vi har alt for få reelle ting å bekymre oss over.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Lavendel og tetreolje er også svært hormonforstyrrende. Enda det er naturlige saker.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 De som har fått blodoverføring har fått mye bpa i seg. Posene de har blodet i er fulle av det. Og det er en reell bekymring, fordi forskere tror, og jobber med å bevise, at barn blir født med misdannelser i forplantningsorganene på grunn av dette. Det kunne også forklart alle kjønnsskiftene som har kommet den siste tiden, men det er bare min teori så langt...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #6 Skrevet 15. oktober 2010 Så et program på tv for en stund siden om bpa og forbindelsen med kreft. De sa at for 20 år siden var det 1 av 20 kvinner som fikk kreft, mens i dag er det 1 av 8. Og dette mente de at de kunne koble til bpa i hard plast. Ikke bare hardplast som ble varmebehandlet. Jeg ble satt ut av programmet, og har kutta flaskevann tvert, og bruker nå kun kremer og diverse fra glasskrukker. Hysterisk helt sikkert. Men jeg sier ikke det til noen. Men jeg syns det er greit å vite om flere ting som kan knyttes til dette. Så takk for artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #8 Skrevet 15. oktober 2010 Takk for artikkelen, jeg synes det er godt å se at ikke bare jeg er "hysterisk" :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Det er jo ikke hysteri å være litt bevisst på hva som inneholder skadelige stoffer. Godt at flere bryr seg om det, for man begynner jo å ane hva langtidsvirkningene er. Når forskningsrapportene som fører til forbud kommer, kan vi glede oss over at vi i det minste har gjort vårt beste allerede ved mistanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå