Gå til innhold

Noen som har lang erfaring med å gå til psykolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gått så lenge. Og tidligere i kveld fikk jeg en sms med spørsmål om det gikk bra med meg, som da tydeligvis var fra psykologen. Er det normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes vel ikke akkurat det er normalt, nei... Men det kan jo hende du sa noe i timen og psykologen ble veldig bekymret for deg?

Men jeg går til psykr ukentlig, det har jeg gjordt i flere år, og han har aldri sendt meg meldinger og spurt hvordan det går med meg.

Han kan feks si "jeg var bekymret da du gikk herfra forrige time, siden du var så langt nede"

Jeg tror jeg hadde synes det var ubehagelig om han tok kontakt med meg utenom behandlingen.

Kjenner en som både mailer og sender meldinger med sin psykolog mellom timene, og de er nesten "venninner" (pasientens beskrivelse).

Det er IKKE ok! Men èn melding er ok, men ikke om det blir flere.

Skrevet

Jeg gikk til psykolog i 6 år å hadde perioder med 3-4 samtaler per uke men jeg fikk aldri noen sms fra psyklogen om hvordan det gikk. Syns vel ikke det hørtes helt normalt ut, men det kan være som hun over her sier at det var noe du sa i timen men jeg vet ikke.

Har aldri hørt om noe sånt iallefall..

Skrevet

Jeg gikk til psykolog i 4 år.1-2 ganger i uken. Fikk aldri henvendelse privat.

Skrevet

Har hørt at enkelte psykologer kan ringe å spørre, om de er bekymret.

Min psykolog har ringt meg to ganger.

Skrevet

Hmmm... Jeg tror ikke jeg sa noe som skulle gjøre ham bekymret.(Jeg utgjør ingen fare for hverken meg eller mine omgivelser) Var der på mandag og har ny time på mandag. Jeg svarte først på meldingen og spurte hvem det var, fikk til svar hvem det var og svarte da at jeg hadde det bra. Han skrev da at jeg bare kunne ringe på det nr. dersom ting ble vanskelig.

Bra service da, men litt underlig kanskje.

hi

Skrevet

Jeg har fått mob.nr (privat) til min psykolog. Han har aldri henvendt seg først, utenom timeforandring etc. Men jeg har sendt en del meldinger til han ( når jeg har hatt det virkelig ille)og da svarer han. Han har aldri ringt eller sendt melding om hvordan det går med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...