Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ingen respons på Småtroll 0-1, så prøver meg her =)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/142435063

Noen som har synspunkter på reisesengene BabyBjørn og Phil&Teds, evt. andre? Har en lang gutt på 2,5 mnd, og det er viktig at senga veier lite og er enkel å bruke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med de reisesengene du nevner. Når gutten vår var så liten sov han bare i bagen på vogna hvis vi sov et annet sted enn hjemme.

Nå har vi en reiseseng fra jysk. Billig og helt grei. Aner ikke hva den veier

Skrevet

Vi fikk låne et sånt lite telt med myggnetting. Var bare et grep så ble den slått opp. Veldig grei å ha i kofferten hvis man skal utaskjærs. Veide omtrent ingen ting. Husker dessverre ikke typen. Brukte den ved 8 mnd - Fant da ut at det var siste gang hun kunne bruke den ettersom hun ble mer aktiv.

Forøvrig brukte vi kun vognbagen de første 3-4 mnd til soving over alt.

Skrevet

Vi hadde et lignende telt som vi brukte til ca. 8 mndr vi også. Det var fra Samsonite. Veldig praktisk. Men jeg solgte det når gutten ble for aktiv, og i ettertid ville jeg heller har kjøpt Phil&Ted's sengen, det er den letteste av de større sengene og varer lenger enn teltet. Nå nøler jeg veldig, han er 20 mndr og snart for stor for reiseseng, men vi har noen reiser de neste måneder og må nok kjøpe noe likevel. Blir nok Phil&Ted's, surt å bruke så mye penger for bare 1-1,5 års brukstid.

De andre sengen er ikke aktuelle for oss siden vi reiser med fly og må tenke på vekten.

Skrevet

Fly og vekt er jo et poeng, ja! Kan fort bli noen flyturer på oss også... Har brukt vognbagen til nå, men "lille" gutten min på 2,5 mnd er straks for lang for Brioen :P Sånn kan det gå.. =)

Skrevet

Veldig fornøyd med P&T fram til ca 1 år. Den er genial...liten og lett. men etter 1 års alder nekta mini å ligge i den....tror han følte det ble litt liten plass, litt telt-følelse.....så da var det bedre med de store...tunge......men kjipt å dra med seg på tur da...

Skrevet

Deryan reiseseng/telt er kjempe praktisk. Lett og lite, men med god plass.

3åringen min passer fortsatt i det :D

Skrevet

Vi kjøpte P&T sin reiseseng og har vært veldig fornøyd med den. Har vært på ferier og tar heller med reisesengen vår som hun er vant med å sove i, enn å få hotellseng satt opp. Sengen er liten og lett, men virker stødig for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...