Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Her har jeg sutret om dårlig oppvekst. Alkoholikerforeldre, lite venner, dårlig selvbilde. Lege, gruppesamtaler, psykolog.. Og så en dag får jeg en herlig følelse. Hva faen er det jeg sutrer for? Det er mange som har det tøft. Leste nettopp en artikkel om barn i Korea som hver eneste dag graver i jorda på let etter mat. de er så sultne hver dag-hele dagen. HVilke sjelesår gir det et barn?? Eller de som vokser opp med krig og usikkerhet hele oppveksten. Som mister sine aller nærmeste og er helt alene i denne store verdenen. Og så klager jeg over mitt liv når jeg egentlig har det flott. Jeg bor i Norge, er ivaretatt, har fred i landet, medisinsk hjelp, gratiss skole, osv osv. Javel, så var oppveksten mindre bra, men jeg kan gjøre noe med min egen situasjon NÅ. Idag. Istedet for å la bitterheten spise meg opp.,
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Bra for deg!!!!!! Godt å få en annen vinkling i blant:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Har et flott ordtak som passer her: Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå