Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Skal selge varer fra UK til Norge som "personal shopper".Vi har en nettbutikk snart oppe, og skal selge produkter som dere ønsker fra UK til norge for rimelig pris, og tenkte å gjøre en liten undersøkelse her, hva slags produkter ønsker dere fra England til Norge ( som ikke finnes i Norge osv...) Er jo så utrolig mye fint å finne der borte som ikke selges i Norge. Kunne dere tenkt dere å benytt dere av shopping tjenesten, eller nettbutikken vår om dere fikk produkter sendt fra England til Norge med leveringstid på 3-5 dager? Med grei ordning på toll, alt er gjennomtenkt og mer detaljer kommer på nettbutikken innom en liten tid :-) Alt fra; Skjønnhet, klær, barneustyr, sminke, interiør, gavesett osv....:-) Fra butikker som; next, GAP, mothercare, Disney store osv osv...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Hva mener du egentlig med "grei ordning" på toll? Jeg kunne tenke meg undertøy fra Marks & Spencer, men de sender jo til norge allerede da, så da ville jeg nok heller kjøpt direkte.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Hehe mener selvsagt ikke noe ulovlig :-) Ja, greit om man ønsker seg flere produkter på engang, nå nærmer det seg jul også, kommer med masse flott på nettbutikken vår. Så sender vi det fort + billig :-) Med fulle garantier også!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 Ja, om prisene er greie er det helt klart noe jeg kunne ha benyttet meg av:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Du får gi beskjed her inne når butikken er oppe og går da:) Hva ska den hete i tilfelle jeg ikke får det med meg her inne?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Ok;) Skal kikke på nettbutikken når den kommer. GAP Kids/Baby bør jo være aktuelt:) Hva heter nettbutikken?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Spennende, har du mailadresse eller noe jeg kan maile deg på? lurer på litt mer ang butikken din!!! Ønsker å kjøpe meg en maclaren vogn, dem selger de vel på mothercare???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå