Gå til innhold

UL i dag! Litt skuffa....


Lullada

Anbefalte innlegg

Da har vi også vert på ordinær ul.

 

Ble som jeg trodde for tidlig. Jm målte hodet og de målene viste 17uker og da er det for ujevn vekst periode til å kunne sette mål og regne ut termindato. Men hun tok en kjapp titt og såg at alt såg fint ut hjerte,nyrer,hode,blodomløp osv.

Hun prøvde og å se etter kjønnet,men det var ikke helt enkelt for enten var navelsnoren i mella bena eller så tok den handa i veien. Men hun tror hun kunne skimte en pung,men torte ikke si noe helt sikkert denne gangen.

 

Så skal tilbake om 2uker for ny ul =) Fikk også med 2 bilder,men de var skikkelig dårlig (skuffa der siden fødestua har flonke ny maskin ) å de hadde ikke probe til 3d!

 

Men utrulig godt å se babyen igjenn å se at alt var ok.;) Nå gleder vi oss like mye til neste gang.

 

Hjerteslagene låg på 140 slag i minuttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi skal på ordinær UL på tirsd. Er veldig spent for j kjenner veldig lite liv. Men er nå 20 uker så bør snart kjenne mye. Men spørs om morkaka ligger foran, blir spennende å se. Vi vil ikke vite kjønnet denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i dag :)

Jordmor var 40 min forsinket og virket litt stresset, men vi fikk 5 bilder som unnskyldning ( må ellers betale 20 kr hver)

Men viktigste er alt stå bra til med den lille. Ville ikke vite kjønn, så vi få bare vente .... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på ul i går :) gleda oss virkelig masse . Mannen i huset har hele tiden vært veldig giret på og vite kjønnet. Det kunne vi dessverre ikke se... :( men alt var bra da.. - det er jo det viktigste. ikke ble bildene bra denne gangen heller, så ble skufffa... - hele sist svangerskap gikk som en lek..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns at det var rart at JM sa at det var for ujevn vekst i uke 17? Jeg hadde ordinær ultralyd i uke 16 (trodde jeg var i 18) JM fikk tatt alle målene og hun var ikke i tvil om hvilke kjønn det var. Jeg fikk også termindato. I tilegg fikk vi kjempe gode bilder og dette var en gammel maskin uten 3d..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg hadde gså UL i uke 17 og vi fikk fine bilder og fikk vite at det var ei jente. Fikk også terminen. Dette var også en gammel maskin. Og til oss sa de at de ønsket helst at man kommer inn i uke 17 fordi da er vekstperioden mest stabil...De var både jordmor og gynokolog der. Har i ettertid vært på UL i uke 23 (pga. blødning) og da ble alt vi fikk vite i uke 17 bekreftet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde gså UL i uke 17 og vi fikk fine bilder og fikk vite at det var ei jente. Fikk også terminen. Dette var også en gammel maskin. Og til oss sa de at de ønsket helst at man kommer inn i uke 17 fordi da er vekstperioden mest stabil...De var både jordmor og gynokolog der. Har i ettertid vært på UL i uke 23 (pga. blødning) og da ble alt vi fikk vite i uke 17 bekreftet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...