Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Du skriver at du ikke bryr deg om at barnet ditt gråter hvis du vet at han/hun har tørr bleie, er mett etc... Hva hvis barnet ditt er lei seg, redd etc....du bryr deg like lite?? Stakkars barn som har en mamma som ikke bryr seg om følelser...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Enig! Reagerte veldig på det hun skrev i den andre tråden jeg også! Stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Fikk helt vondt av å lese det hun skrev i den andre tråden. Snakk om å overse sitt eget barn selv med tørr bleie osv
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 må passe på å ikke henge ut folk med nicet dems nå da... gulesider fikk jo så mange godord og stakkars henne for noen nevnte henne som hun gjør hundre ganger selv............. sjerpings!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Det er å NAVNGI folk som ikke er lov her inne.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 ja jeg vet. men d ble også tatt opp om gulesider å slutte å bruke nicet hennes så stygt.... buhu.. og dessuten så la hun jo selv ut en link med navn???"!??!?!? og så heter jo sikkert yvonne yvonne å da... så vi er jo like langt!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 "Eg hadde ikke hatt noe vondt av at min sønn eller datter grein seg i søvne hver kveld... de tester jo oss bare ut.. så lenge eg hadde vist hun/han ikke hadde hatt ondt, våt eller skitten bleie,eller sulten så hadde eg ikke eg brydd meg en gang, hadde heller gått opp hvert 15 min eller noe.. yvonne_86 " Hvordan vet hun at bleia ikke er skitten når hun ikke engang går inn og sjekker hvert 15. minutt? Eller om det er noe annet barnet prøver å signalisere for den saks skyld.. Denne dama ga meg frysninger.
Gjest Tale30 Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Hun gjentar jo bare de rådene man får på helsestasjonene når det kommer til nattavvenning. Jeg, personlig, har fått beskjed om å sjekke om basisbehovene er dekket, og dersom de er det skal jeg la barnet gråte. Dette har jeg fått beskjed om fra både helsestasjon og barnehage. Jeg har ikke klart å gjøre det, men det kan kanskje være derfor det tok så lang tid før jenta vår sovnet av seg selv på kvelden..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 Hun skriver at hun ikke gidder å sjekke. Kan du ikke lese?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 "så hadde eg ikke eg brydd meg en gang, hadde heller gått opp hvert 15 min eller noe.. " ...Står det ikke der at hun SJEKKER hvert 15'de minutt da?!?! Må lære dere å lese damer. Siden jeg tok dette fra en anonyms sitat, så går jeg ut ifra at hun/han har sitert rett. Fader for noen høns dere er altså. LÆRE DERE Å LESE!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Kvart 15 min er vel sjeldnare enn tom helsestasjonen anbefalar? Og korleis veit ein eigentleg at babyen ikkje har vondt eller er redd, når den ikkje har språk til å formidle det? Har eit par gonger hatt unge som skreik lenge og eg trudde det berre var "trass", men det viste seg at han sovna ganske med ein gong når han fekk paracett.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 ja, det hjelper jo å dope ned babyen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå