Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 man spretter opp av sofaen fordi det sa klikk i varmovnen, for så å nesten tisse på seg av skrekk når telefonen ringer. hehe Men sånn er det å gå gravid med en kenguru. Han sparker og slår heeele natten, og jeg klarer ikke sove på dagtid uansett hvor trøtt jeg er.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Når du åpner toalettlokket og er i ferd med å kaste dagens skittentøy i do....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 når man setter zaloflasken i fryseskapet..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 hahahaaaa!!! Godt du ikke fullførte det da! Kjipt å fiske opp igjen....
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Med en på 4 og ei på 1 har det blitt endel toalettfisking oppgjennom, he he. Men hele plagg hadde nok vært litt verre
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 når man sovner på kjøkken sittebenken, og sover i 19 timer!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #8 Skrevet 14. oktober 2010 Når man møter en gammel kjenning på apoteket grytidlig en morgen, hun peker på gravidmagen din og sier: oi er det hva jeg tror det er, og du svarer: ja jeg er nok blitt steril! hahaha mente jo gravid!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #9 Skrevet 14. oktober 2010 man går ut av dusjen, tørker håret, kler seg og først da oppdager at balsamen forsatt er i håret!! Og det er ikke en sånn type balsam som kan være i håret å virke som kur!! Ungene kikke rart på meg når jeg hang meg over badekar kanten og skylte håret.........
LinnisR83 Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Når man kjører bikkja i barnehagen mens ungen sitter hjemme å ser kometkameratene. Når du står opp, spiser frokost og går å legger deg igjen, for så å stå opp, gå i dusjen for igjen å gå å legge deg. Når du sitter å ser apatisk på tv og ikke vet hvilket tvprogram du ser på, men det gjør ikke noe for du er så borte i din egen verden at du ikke merker at det har gått 3 timer. Når du setter husnøkkelen i tenningen på bilen...... Uff...fælt å være så trøtt altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå