Gå til innhold

Man vet man er trøtt når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

man spretter opp av sofaen fordi det sa klikk i varmovnen, for så å nesten tisse på seg av skrekk når telefonen ringer. hehe Men sånn er det å gå gravid med en kenguru. Han sparker og slår heeele natten, og jeg klarer ikke sove på dagtid uansett hvor trøtt jeg er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du åpner toalettlokket og er i ferd med å kaste dagens skittentøy i do....

Skrevet

når man setter zaloflasken i fryseskapet..

Skrevet

hahahaaaa!!! Godt du ikke fullførte det da! Kjipt å fiske opp igjen....

Skrevet

Med en på 4 og ei på 1 har det blitt endel toalettfisking oppgjennom, he he. Men hele plagg hadde nok vært litt verre :D

Skrevet

når man sovner på kjøkken sittebenken, og sover i 19 timer!!!!!!

Skrevet

Når man møter en gammel kjenning på apoteket grytidlig en morgen, hun peker på gravidmagen din og sier: oi er det hva jeg tror det er, og du svarer: ja jeg er nok blitt steril! hahaha mente jo gravid!

Skrevet

man går ut av dusjen, tørker håret, kler seg og først da oppdager at balsamen forsatt er i håret!! Og det er ikke en sånn type balsam som kan være i håret å virke som kur!!

Ungene kikke rart på meg når jeg hang meg over badekar kanten og skylte håret.........

Skrevet

Når man kjører bikkja i barnehagen mens ungen sitter hjemme å ser kometkameratene.

Når du står opp, spiser frokost og går å legger deg igjen, for så å stå opp, gå i dusjen for igjen å gå å legge deg.

Når du sitter å ser apatisk på tv og ikke vet hvilket tvprogram du ser på, men det gjør ikke noe for du er så borte i din egen verden at du ikke merker at det har gått 3 timer.

Når du setter husnøkkelen i tenningen på bilen......

Uff...fælt å være så trøtt altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...