Gå til innhold

Hvor har det blitt av maisgrøten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest noe om at de er gått ut av produksjon, mn vet ikke sikkert. Vet det finnes en maisgrøt av merket Holle som jeg tror man får kjøpt på helsekost.

Skrevet

Den fikk jeg i bam babyboksen. En prøvepose da... økologisk er den også. :)

Skrevet

Lurer jeg også på. Irriterende. Har ei som spiser grøt sjeldent, da er det surt å bruke 50 kroner når halvparten blir kastet,

Skrevet

Nestle har tatt den ut av produksjon.

Skrevet

Dette skal være en mail fra dem til en annen mamma som lurte på det samme;

"Maisgrøt uten melk er dessverre tatt ut fra vårt sortiment - da den ikke produseres lenger. Fabrikken i Polen produserer denne nå med probiotika, og Norge er et av få land i verden og eneste i Europa som ikke tillater probiotika. Dette er årsaken til at vi ikke har alternative grøter uten melk per i dag, men vi jobber med saken."

Skrevet

Hva er det for noe sprøyt? Det reklameres jo daglig på tv for en yoghurt som inneholder probiotiske bakterier, så da må det jo være lovlig i Norge.

Skrevet

At det er godkjent i en yoghurt er ikke det samme som at det er godkjent i barnemat. Jeg vet ikke hva som er lov og ikke, men hvorfor skulle nestle ønske å ikke selge et produkt som er etterspurt og lyve om hvorfor?

Skrevet

det finnes i ALL yoghurt, også barneyoghurt

Skrevet

Forskjell på babymat og vanlig yoghurt? Vet ikke hvorfor men det var nå ihvertfall svaret hun fikk.

Skrevet

Uansett så er den ute av produksjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...