Gå til innhold

vektøkning.... LEI


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

er så sinnsykt lei av de som er her inne og er kun opptatt av vektspørsmål!

 

man legger jo på seg ulikt, ut i fra kroppsfasong og behov. er man i utgangspunktet ei tynn lita flis trenger man kansje noen ekstra kilo. de som nok å ta i fra før, legger nødvendigvis ikke på seg like mye..

 

kan ikke folk bare tenke litt logisk, og bare tenke at de skal kose seg med gravidkroppen sin..

de fleste mister jo uansett vekta etter fødsel.

 

med mindre de ikke fråtser i snop da, og legger på seg mange unødvendige kilo av den grunn...

 

måtte bare få d ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg er litt lei av alle som forventer at jeg skal fly og kose meg med denne ubrukelige, vonde, plagede, gigantiske gravidekroppen. Det er ikke koselig på en flekk. Det kommer heller ikke til å bli koselig før ungen er ute. Husk også at kiloene skal av når du har født og det er ikke noe særlig herlig følelse å bli gratulert med baby på vei når ungen er 6 måneder gammel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...