Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hvordan er jordmødrene på St Olavs Hospital? Gode/dårlige erfaringer? Hilsen nervøs førstegangs
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Har født der to ganger og har hatt gode jordmødre, barnepleiere, jordmorstudent, legestudent og lege.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Du skal ikke være redd for å føde på st.Olav! Det er et topp moderne sykehus, det beste i Norden! Jeg fødte der selv, og var veldig fornøyd med mi jordmor. Pasienthotellet, derimot, var jeg ikke spesielt fornøyd med.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #4 Skrevet 14. oktober 2010 hei! har bare gode erfaringer fra st olavs, profesjonelle og flinke jordmødre. synes de var flinke til å ta godt vare på den vordende pappaen også. godt å vite at man har et godt team i ryggen når man skal føde.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Gode opplevelser derfra alle 4 gangene, både på det gamle RiT og nå St.Olav.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Åh det var bra:) Tusen takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Som ei over, var kjempe fornøyd med sykehuset, hadde to flotte jordmødere, og når "vi" trengte mer hjelp følte jeg meg godt i varetatt. Men på pasienthotellet fikk jeg vel like mye hjelp som jeg sikker hadde fått på et helt vanlig hotell med en koselig resepsjonist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå