Gå til innhold

St Olavs hospital


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er jordmødrene på St Olavs Hospital? Gode/dårlige erfaringer?

 

Hilsen nervøs førstegangs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født der to ganger og har hatt gode jordmødre, barnepleiere, jordmorstudent, legestudent og lege.

Skrevet

Du skal ikke være redd for å føde på st.Olav! Det er et topp moderne sykehus, det beste i Norden! :) Jeg fødte der selv, og var veldig fornøyd med mi jordmor.

 

Pasienthotellet, derimot, var jeg ikke spesielt fornøyd med.

Skrevet

hei!

 

har bare gode erfaringer fra st olavs, profesjonelle og flinke jordmødre. synes de var flinke til å ta godt vare på den vordende pappaen også.

godt å vite at man har et godt team i ryggen når man skal føde.

Skrevet

Gode opplevelser derfra alle 4 gangene, både på det gamle RiT og nå St.Olav.

Skrevet

Åh det var bra:) Tusen takk for svar!

 

HI

Skrevet

Som ei over, var kjempe fornøyd med sykehuset, hadde to flotte jordmødere, og når "vi" trengte mer hjelp følte jeg meg godt i varetatt.

 

Men på pasienthotellet fikk jeg vel like mye hjelp som jeg sikker hadde fått på et helt vanlig hotell med en koselig resepsjonist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...