Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 dagen, og jeg blødde nesten ingenting eller ingenting om natten. Blødningen varte i 4-5 dager, men de siste tre dagene var blodet mer brunt enn rødt. Jeg har vært småkvalm, trøtt og sliten, må tisse mye oftere, har hatt stikkinger i underlivet, menslignende smerter, hatt bekkenplager (det kan jeg fortsatt ha innimellom etter sist svangerskap). Og nå de siste dagene har jeg hatt en rar følelse i magen.. føles litt som jeg er støl nederst i magen og jeg orker ikke å ha på meg trange bukser som strammer over magen. Og det jeg syns er mest rart er at jeg noen ganger kan kjenne noe som ligner på små spark... Det er ikke slik at dette er noe jeg ønsker akkurat for øyeblikket, så det er jo ikke sånn at jeg tror på meg en inbilsk graviditet ellernoe. Jeg kan selvfølgelig ta en ny test, men siden jeg ikke har så mye penger for øyeblikket, passer det dårlig å bruke over 150 kr på en test.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Om du er gravid, så er det i så fall veldig tidlig, og at du kan ha kjent spark er jo faktisk umulig. MÅ være veldig tidlig, siden du hadde en blødning som i så tilfelle har vært festeblødning. Kan jo være at du er gravid,men spark har du ikke kjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå