Gå til innhold

Mensen etter fjerning av hormonspiral??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid fra fjerning til dere fikk mensen? Har hørt her alt fra dager til noen uker, som regel to uker, men legen min sa at d kunne ta opptil tre mnd å komme i gang med mens. Hva stemmer, eller hva har dere opplevd? Skal begynne på p-pille men må jo da vente på første mens!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Fikk en liten blødning fire dager etter fjerning av hormonspiral,så var det opphold i nesten en uke.Da startet blødning nr2 opp,den var kraftigere og med mye mens murringer.Fjorten dager etterpå var jeg gravid ;)

Skrevet

Jeg fjernet spiral en torsdag.. lurte på om jeg hadde sett antydning til blod den morgenen. Fikk blødninger lørdagen, men ga seg fort.. Så kom det skikkelig med blødninger tirsdagen etterpå..

Nå sitter jeg og lurer på om jeg er gravid.. skjer mye i livmor.. men kan jo bare være innbildning også. hahaha.. Har ikke hatt mer blod siden da, men har IKM enten lørdag om 1 uke eller tirsdagen i uka etter..

Skrevet

Så spennende da clarice_starling, du har jo nesten hatt samme "opplevelse" som meg ;) og du ser nå hvor fort det gikk med meg,det hadde ikke jeg eller gubben trodd;)

Masse lykke til:)

Skrevet

Jeg fjernt hormonspiralen den 22. sept. fikk blødninger den 24. som varte i tre dager. Siden da har jeg ikke hatt blødninger. Kjennes ut på kroppen at den heller ikke har planer om å komme tilbake :) Men får vente til IKM den 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...