Gå til innhold

Noen med mødre som var over 30 da de fikk dere her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket forhold har dere? Mor-datter -forhold som bærer preg av at aldersforskjellen er stor eller er dere som venninner?

Jeg ønsker meg veldig ei jente jeg kan skravle om jentetinger med, dra på shopping med, dra på jentetur sammen med etc...Meeen nå er jeg 32 så er redd den sjansen er over og ut liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma var 31, vi har et kjempefint forhold,ikke så ofte vi sees siden jeg har slått meg ned langt unna der hun bor...men kan fint finne på ting sammen

Skrevet

Min mor var hele 47 år når hun fikk meg :)

Vi har et kjempefint mor/datter forhold, og jeg har et nært forhold til mine eldre søsken (20+ år i aldersforskjell). Vi er en veldig sammensveist familie og jeg er glad jeg fikk en så moden mor som jeg gjorde.

Skrevet

Min mor fylte 31 det året hun fikk meg, veldig sent å være førstegangsfødende i 1981, men har virkelig aldri merket at vi har stor aldersforskjell, hun er jo moren min.

Har veldig godt forhold til henne, snakker daglig i tlf og hun er ofte på besøk (bor et stykke unna). Og selvfølgelig gjør vi helt vanlige ting sammen, som å reise, shoppe, spise middager på restaurant innimellom etc.

Vil ikke klassifisere mammaen min som en venninne, for det tror jeg hverken hun eller jeg vil at hun skal være. Hun er min gode snille, og verdens beste mamma:)

Tror kanskje det er vel mye fokus på at mor og datter skal være venninner og gjøre jente-ting sammen, det er vel så naturlig å være mor og datter som gjør ting sammen uten at det nødvendigvis har noe med alder å gjøre.

Om du har blitt 32 og ønsker deg barn ser jeg ikke at bekymringen for stor aldersforskjell bør være det som holder deg fra det dersom alt annet ligger til rette for det...

Skrevet

Min mor var hele 47 år når hun fikk meg :)

Vi har et kjempefint mor/datter forhold, og jeg har et nært forhold til mine eldre søsken (20+ år i aldersforskjell). Vi er en veldig sammensveist familie og jeg er glad jeg fikk en så moden mor som jeg gjorde.

Skrevet

Mamma hadde akkurat passert 30 da hun fikk meg. Vi har et nært og godt forhold. Føler jeg kan snakke med henne om nesten alt. Og snakker med henne nesten hver dag. Føler at vi har fått ett enda bedre forhold etter at jeg flyttet for meg selv. Jeg er selv 35 nå:)

Skrevet

Jeg tror du idealiserer mor/datter forholdet litt. At en mor må være ung for å få ett flott forhold med datter si.

Kjenner jenter som har mødre som var 20 når de fikk. Men kjempegammeldagse likevel når de var rundt 35..

Har ei venninne som er "kjerring", og kan huske hun var slik som 13 åring også. Hun er gammeldags mor i dag.

Kjenner ei som hadde "verdens kuleste mor", og den mora var den gamleste av alle mødrene i gata, men kledde seg mest moderne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...