Gå til innhold

Jeg gruer meg til å lese A magasinet i morgen, der moren

Anbefalte innlegg

Skrevet

til Kristoffer skal intervjues.

Hele saken opprører meg så veldig.

Og jeg regner med at hun fortsatt holder på at de ikke har noen forklaring, og at det ikke var mannen hennes.

Men..jeg har vært sammen med mannen min i 15 år, stoler helt på ham og han har aldri gjort noen av oss noe vondt. Men hadde en av barna ofte hatt skader etter å ha vært alene med ham..ja, så hadde jeg uansett mistenkt ham for noe.

Rotete og kanskje uinteressant, men måtte bare få sagt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ødelagt og burde skjermes mot seg selv.

Skrevet

Hvis du gruer deg, så MÅ du jo ikke lese det..

Skrevet

Jeg har lest saken i dag.

Mitt eneste råd til moren er å få tatt en vurdering av IQ før rettsaken, for ut i fra svarene hennes høres det ikke ut som at hun er oppdadgående nok til å være strafferetslig tilregnelig.

Hmm, sønnen min spyr og virrer med hodet/klarer ikke å holde det stille - jeg tror jeg avventer det jeg..

...enhver annen hadde ringt 113.

Hmm, jeg har ikke hatt noen grunn til å spørre mannen min om han har hatt noe med dette å gjøre....

Nei, ungen din blir jo bare skadet sammen han så..ikke grunnlag for noe sprm der nei.

Skrevet

Jeg tror ikke det trenger å ha noe med IQ å gjøre. Jeg tror mannen hennes må være så manipulerende at hun fornekter alt som har skjedd. Kan ikke i min villeste fantasi få til å tro at hun ikke har skjønt hva som har skjedd. Hun må jo ha fått med seg noe av det som skjedde på natta i det minste. Da jeg leste svarene hennes, var det akkurat som om hun på en måte innrømmet det, men likevel fornektet. Synes synd på henne også.

Så fæl sak, skulle nesten ønske jeg ikke hadde hørt om den for det gjør så vondt å vite.

Skrevet

Bare la være å lese A-magasinet, hvis du gruer deg sånn. Jeg trodde det var frivillig å lese aviser og blader.

Skrevet

Er det forskjell på papirutgaven og nettutgaven av denne artikkelen? Fant saken på nettet (aftenposten.no), men var ikke noe spesifikt intervju med moren - kun utdrag fra forklaringer og slikt.

Jeg får så vondt i hele meg når jeg leser om denne saken. Og hun må jo leve i KRAFTIG fornektelse. Eller hun var med på det selv, men det tror jeg egentlig ikke siden alt begynte etter stefar flyttet inn.

Jeg håper alle offentlige instanser som er intervjuet i denne saken faktisk gjør det de sier angående forbedringer av rutiner o.l. Dette kan ikke skje en gang til i et så tilsynelatende velfungerende land som vi bor i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...