Gå til innhold

Er der noen kloke damer her som kan mye om EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg regner egentlig med det :)

Her kommer det detaljer...:P

Jeg fikk en knall positiv EL test idag, den jeg tok på samme tid igår var veldig negativ. Har også tykt eggløsningsslim...

Mannen er ute og reiser og kommer ikke hjem før sent imorgen kveld.

Tror dere damer at det holder å ha sex imorgen natt (natt til lørdag) Eller er det for sent når jeg har hatt dette slimet og har en veldig positiv test nå?

Blir veldig glad for svar og erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så uflaks! Skulle nesten hatt en stand-in i sånne situasjoner! :-)

Det er jo bare å prøve og håpe at det går, men det er vel sånn at når egget er sluppet så er det for sent? Men jeg tror at el- tester skal vise positivt to dager før dette, og da skal det vel gå! På CB sine el- tester står dette:

Clearblue Digital Eggløsningstest påviser økningen av eggløsningshormonet LH som skjer 24–36 timer før eggløsningen, og angir på den måten de to mest fruktbare dagene i menstruasjonssyklusen. Samleie disse to dagene gir størst sjanse for å bli gravid.

Skrevet

Skal ta en test imorgen ettermiddag også, og får bare håpe at den fortsatt er positiv og at flyet til mannen er i rute :) Føler at dette blir ett kappløp mellom mannen og egget :P

Skrevet

Du kan vel ha flaks. Egget lever ca 24 timer etter at det er sluppet. Men det går nedover med kvaliteten etter at egget slippes hvis det ikke blir befruktet. Masse lykke til! Håper det holder!!

Skrevet

jaaaaa, har fortsatt positiv EL test :D Og mannen kommer hjem ikveld!

bompetibom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...